maandag 27 april 2015

Ronja uit logeren


Ronja was ook van harte welkom in Alkmaar, maar het leek mij toch beter van niet. Ze houdt helemaal niet van autorijden, en dit werd dan wel heel veel in 2 dagen...


Gelukkig mocht zij een nachtje komen logeren bij dochterlief, dat vond ze vast veel fijner dan met mij mee! Hoewel ze wel de halve nacht heeft gepiept en geblaft. Ondanks dat ze gewoon in haar eigen bench sliep, miste ze mij (of de bekende omgeving) kennelijk wel.


Dochterlief hield me via Whatsapp op de hoogte:

Net dik uur met Ronja buiten geweest. Eerst half uur met Logan en Jade erbij op het veld rennen. Logan geleerd hoe hij een tak moet weggooien. Toen Jade er zat van was wilde Logan nog alleen met Ronja op het veld spelen. Hebben ze nog een half uur volgehouden :-D 

Ronja nu bekaf en nat plat op de grond, hihihi.

Nu Ronja nog leren hoe ze een tak moet terugbrengen?

 

Toen ik zondagavond thuiskwam was Ronja er al, die was tegen de avond weer door dochterlief terug gebracht. Leuk om te zien hoe blij ze was toen ze mij zag, ze heeft me dus toch wel een beetje gemist.

1 nadeel: Logan wil een hond...

Geen opmerkingen: