zaterdag 9 februari 2013

Blogging sinds 2004

Vandaag is het me ook gelukt al mijn blogs van weblog terug online te krijgen! Alles van 2004 tot mei 2010 staat nu HIER. Deze link zet ik zo ook bij de links aan de linkerkant, zodat ze voor altijd nu gewoon weer te lezen zijn voor iedereen :-)

Als het me nu nog es lukte om Wordpress zo te maken dat het er helemaal naar mijn zin uit ziet (met een leuke kopfoto, 3 kolommen, enz.) en als ik dan ook nog es alles van hier zonder fouten naar daar kon verplaatsen, dan zou ik daar zo verder gaan. Wie me daarmee helpen kan mag het zeggen... ;-)

Ik heb eerst geprobeerd om de oude blogs hierheen te importeren maar helaas, de ideale online wereld bestaat niet... dat leverde alleen allerlei welbekende foutmeldingen op :-(

In elk geval ben ik heel erg blij dat ik na bijna 3 jaar web-log ellende zowel al mijn oude Aragogs blogjes als die van mijn Second Life weer terug heb! :-D

Pfew... bloggen is mijn dagboek, en ik ben ontzettend blij dat ik zomaar die 6 verloren jaren weer terug heb!!!