vrijdag 27 juli 2012

Geboortekaartje

Voor degenen die me mailden wanneer ze naar huis mogen (en voor alle anderen): ze zijn gisteren, donderdagmiddag om half 1, al thuisgekomen! Dat hebben we eventjes stil gehouden, zodat ze eerst even rust hadden als gezinnetje samen in hun eigen huisje ;-)

De grens die het ziekenhuis hanteert om mee naar huis te mogen is 2500 gram, en dat haalde Jade nog niet, maar het ging wel zo goed met haar dat ze gisteren toch al werden "vrijgelaten", tot groot geluk van dochterlief. Met Logan lag ze de volle 10 dagen in het ziekenhuis, dus toen ze eindelijk naar huis mochten was de kraamtijd al voorbij. Maar nu heeft ze dan toch nog de gezellige kraamtijd in haar eigen huis, waar ze zo op hoopte :-D


Gistermiddag ben ik bij ze langs geweest, en ik mocht toen Jade ook weer een hele poos op m'n arm hebben. Ze is heel gemakkelijk, en sliep gewoon door toen ik haar van haar mama over nam, en ook toen ik haar later in de kinderwagen legde. Huilen kan ze vast ook wel, maar dat heb ik nog niet gehoord. Alleen even zachtjes piepen, dat gelijk weer over gaat als ze even een zacht kusje krijgt, of een aai over haar wangetje :-D

Schoonzoon heeft t/m volgende week vakantie, en er is een kraamhulp, dus dochter kan nu volop genieten van allebei haar kindertjes om zich heen. En Logan... die wordt enorm verwend, want bijna iedereen die cadeautjes komt brengen voor Jade heeft ook wel iets voor hem bij zich, lol.

PS: telefoonnummer en adres heb ik op de scan onleesbaar gemaakt, heb je die toch nodig dan mail me maar ;-)

Geen opmerkingen: