vrijdag 4 mei 2012

Bijna jarig...

de sering bloeit bijna... precies op tijd dus dit jaar :-)
Al bijna 53 jaar lang ben ik jarig op 8 mei, en dan bloeien hier de seringen, vandaar dat ik altijd een sering in m'n tuin heb, waar ik ook woon(de). Dit jaar klopt dat precies: hij zit nu vol met knoppen die op uitbarsten staan :-D

Dinsdag, als ik dus 54 word, moet ik 's ochtends naar school tot half 1, en dan weer 's avonds van half 7 tot 10. Ik trakteer dan wel op school, maar heb dus echt absoluut geen tijd om het ook thuis te vieren :-(

Vóór kleinzoon geboren werd, werd ik op mijn verjaardag door de kids "ontvoerd": ze haalden me op en namen me mee voor een verrassingsdagje uit. Dit jaar wordt dat gebruik weer in ere hersteld, maar...

Logan mag niet mee! (snik). Zaterdagochtend halen ze me om 9 uur thuis op. Ik mag niet weten waar we naartoe gaan, het enige dat ik tot nu toe weet is: zowel binnen als buiten, nee wandelschoenen hoeft niet, en een leuk shirt + spijkerbroek aan is prima... En ook: moet ik brood en drinken meenemen voor onderweg? (voor als de reis lang duurt)? Mam, dat regelen wij wel allemaal...


Weet jij meer? Please laat het hieronder weten in een reactie !!!!


Wordt ongetwijfeld wel vervolgd...






1 opmerking:

AnneRie zei

Hahahahaha. Tuurlijk weten we allemaal meer ;-P
Maar we zeggen niks. Mag niet van Char. Je ziet het vanzelf. Lekker geduld oefenen dus ;-)