zondag 29 januari 2012

Zithoek update


Lichter en iets kleiner dan dochter haar ronde tafel, maar ik ben er heel blij mee! De rechthoekige "nieuwe" tafel was me echt te klein. En fineer, terwijl mijn andere meubels van echt hout zijn. Die van dochter was wel erg groot, en ook erg donker bij mijn andere houten meubels. Christina vond deze voor  me op MP, voor 1 euro! Toen ik gisteren werkte heeft schoonzoon hem opgehaald en bij mij thuis neergezet :-)

Hij ziet er echt als nieuw uit. Wel iets donkerder dan het flitslicht ervan maakte, de kleur is precies goed. Fijn ook dat ie rond is, ik heb het niet zo op tafels met scherpe hoeken, met kleine hummeltjes in de buurt. Deze is ook nog eens stabieler dan die van dochter, want 4 poten, en die van haar 3.

Dochter: we waren al van plan om je voor je verjaardag een andere salontafel te geven. Ik vind dat ze dan nu klaar is voor mijn verjaardag, toch? Volgens haar niet want hij kostte maar 1 euro. Een tafel is een tafel, en dan geeft het volgens mij niet wat ze ervoor betaalde, toch?

7 opmerkingen:

Margriet zei

Ja, dit staat beter dan die rechthoekige!!! Hahaha, 1 euro, dat geloof je toch niet!

Aragog zei

was ook goedkoop openhaardhout geweest voor die ene euro, massief eiken en kurkdroog ;-)

AnneRie zei

Leuk joh ;-) Ziet er echt heel mooi uit zo bij elkaar.

Anoniem zei

Ons huisje is mooierder :P

(maar weer anoniem :S)

Aragog zei

Ja Microsof he :-P Toch maar es overstappen op Google Chrome of FireFox? :-P

Anoniem zei

nope explorer werkt nog altijd het beste!

Christina zei

Het heet niet voor niks exploder :-P