dinsdag 2 augustus 2011

Maxi Taxi

Let ook op de handrem: die is vast voor als je berg-af gaat, lol
Vandaag heb ik een best lastig vervoersprobleem opgelost, ik heb namelijk een wandelwagen aangeschaft, merk Maxi Taxi (van Maxi Cosy, maar dan extra ruim). Daar kan een kind tot circa 2,5 jaar in zitten, en dan kan Logan al wel ver genoeg zelf lopen ;-)

Eronder zit een ruime mand, plus nog een tasje met rits aan de achterkant
Dochter heeft een heel mooie goeie wandelwagen, maar het ding is erg groot, zelfs nog als je hem uit elkaar haalt. Plus ze heeft een kleine opvouwbare buggy. Komen ze hier of haal ik ze op, dan is het toch best een gedoe om dat geval mee te nemen. Komt ze op de fiets dan kon tot voor kort de kleine buggy mee achterop. Nu niet meer, omdat Logan daar nu zit, in plaats van aan het stuur. Ook is die meer voor op straat dan voor een boswandeling, met die kleine wieltjes.

Omdat het toch wel heel prettig is een wandelwagen te hebben als Logan hier is, heb ik er vandaag eentje opgehaald via Marktplaats: E 12,50 is geen geld voor een hele hoop gemak ;-)

Het afdakje is natuurlijk ook inklapbaar
Ingeklapt is het een smal pakketje, daar vind ik wel een plekje voor. En als hij bij andere oma is mag zij hem natuurlijk ook gebruiken. Dat gaat de kids een hele hoop gesleep met vervoermiddelen schelen! Plus dat we niet zo aan huis gebonden zijn als Logan hier is zonder wandelwagen mee. En hij kan er ook mooi in zitten als ie eten krijgt, want mijn kinderstoel (zo handig omdat je er een los tafeltje + stoeltje van kunt maken) staat allang bij dochterlief in huis :-P

Morgen eerst eens lekker uitsoppen buiten, in het zonnetje laten drogen, en dan moet ie binnenkort maar es worden ingereden :-D

1 opmerking:

Aragog zei

De wandelwagen is brandschoon, en ziet er weer uit als nieuw! Nu nog een dreumes om ermee te gaan rijden. Staat zo raar als ik ermee loop met een pop erin, of Ronja, hahahaha.