dinsdag 29 maart 2011

Certificaat

Alle medewerkers van Shell moeten deze week een online cursus doen over brandstoffen. Ik heb de mijne vanochtend gedaan, en ben geslaagd! Daarmee heb ik een certificaat verdiend, dat naar mijn werk wordt gestuurd, ten bewijze aan de baas.

Evenals een gratis toegangskaart voor de Auto-RAI van 12 t/m 23 april aanstaande. De eerste 1000 medewerkers die het certificaat behalen krijgen een gratis kaartje, de rest krijg een korting van 7,50 op de E 17,50 die het kaartje kost.

Lijkt me best leuk als al mijn collega's ook een gratis kaart winnen, als we er dan samen heen gaan. Als een soort van personeelsreisje zeg maar. Alleen ga ik toch niet, de reiskosten zijn me dan teveel ;-)

1 opmerking:

Aragog zei

We gingen er niet samen heen helaas. Zoonlief wilde wel graag naar de RAI, en een kaartje kost E 18,50. Van 2 collega's kreeg ik ook hun kaartje, zodat hij er vandaag naartoe is, geheel gratis, met z'n vriend en z'n zwager. Toen de kaartjes al op de post waren kreeg ik er nog meer aangeboden van collega's, maar zoon was al ontzettend blij met 3 vrijkaarten :-D