zondag 30 januari 2011

Nat Pak

Zeemeeuwen... in Drenthe aan Zee :-D
Terwijl ik met zoonlief belde, stond ik door het raam te kijken naar Ronja die even in de achtertuin speelde. Net als de poezen boog ze zich over de rand van de vijver om een slokje water te drinken. Maar helaas zijn honden een stuk onhandiger dan poezen, ik zag haar er voorover in kukelen, lol.

Ze draaide zich gelijk om, met koppie en voorpootjes net boven de rand uit. Als het zomer geweest was dan had dat een prachtige foto opgeleverd. Nu rende ik naar buiten, waar ze er zelf al uit was geklommen, om haar heel snel droog en warm te wrijven.


Mijn vijver zit slechts gedeeltelijk een dun ijslaagje op, maar de grote vijver naast het bos is alweer helemaal bevroren. Met een wak voor de eendjes, en voor alles anders met vleugeltjes dat graag brood eet ;-)

Geen opmerkingen: