maandag 13 december 2010

Ziekenhuis

Toen ik op 4 december een gips spalk kreeg, zeiden ze dat ik over een week terug moest komen. We bellen u wel voor een afspraak, dit vanwege de staking van de postbodes.

Toen ik vandaag om 4 uur nog niet gebeld was, deed ik dat zelf maar eens. Oh, u had voor vandaag een afspraak, we hebben u daar een brief over gestuurd. Hhmm, ja, die staking??? Vandaag zat de brief nog steeds niet bij mij in de bus.

Ik mag nu a.s. donderdag 16 december om 10 over 11 komen, want ik moet gezien worden door een arts, en die kan niet eerder. Een week? Och een week nemen we hier ruim mevrouw, dat betekent ergens tussen de 6 en 10 dagen. Zodat ik na 12 dagen spalk donderdag te horen krijg hoe het eruit ziet, en dat ik dan "echt" gips krijg, of 3 lagen drukverband, of wie weet dat m'n arm dan inmiddels al helemaal genezen is? lol

De vingers van die hand zijn nog steeds dikker, en ook wat kouder en donkerder, dan die van m'n linkerhand. Maar dat is normaal bij een breuk zei ze. Terwijl die zwelling volgens a.s. schoondochter (hbo verpleegkunde studente) na een week toch wel over moet zijn. Beweegt u de vingers nu en dan maar een beetje. Tja dat is niet te voorkomen. Zo nu en dan moet ik ze wel stiekum even gebruiken ;-)

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: