woensdag 15 december 2010

Mijn Sierakker


Wil iedereen aub even op bovenstaande link klikken, en daar dan mijn sierakker een waardering geven? Dat kan van 1 tot 10 sterren :)

Na de sterretjes geven even nog het controlegetal intikken en je bent klaar. Of je neemt daarna nog even een kijkje in mijn boerderij, dat kan ook. PS: Je mag elke dag weer opnieuw stemmen geloof ik... ;-)

My Free Farm is een spelletje wat ik makkelijk met 1 linkerhand kan doen, ben er nogal druk mee nu. Even iets anders dan voor de tv hangen! Hoe meer mensen op mijn sierakker stemmen, hoe hoger ik kom. En de hoogste 100 krijgen een prijsje...

Alvast bedankt!

5 opmerkingen:

Mama Lotje zei

gedaan 1 ster he wou je? :P

Aragog zei

Duhhh !!!!!
Maar, ik sta nu al nr 62 van de 499. Hopelijk blijf ik tot eind vd maand bij de bovenste 100. Dan krijg ik een kadootje :-D

Mama Lotje zei

zal elke dag even stemmen ;)

Mama Lotje zei

weer gestemt

Aragog zei

Thanks :-)