dinsdag 7 december 2010

Hulp 2

Dochter + vriendin M. hebben vanmiddag laarsachtig schoeisel gebracht dat prima past. In de winkel hebben ze zelf eerst getest of je die gemakkelijk aantrekt met 1 linkerhand, lol. Ze hadden kleinzoon bij zich, zodat ik die ook ff gezien heb :-D

Gemeente belde terug, en 2 uur later was alles al geregeld: vanaf morgen al !!! krijg ik op woensdag en vrijdag elk 2,5 uur een (vaste) hulp in huis, zolang als nodig is! Helemaal top zo snel als ze dat hebben geregeld, en alles telefonisch :-)

Buurvrouw kwam vanmiddag het aquarium schoonmaken, dat stond voor gister op mijn programma, ruim voordat ik wist dat ik een arm zou gaan breken. Ook vroeg en kreeg ze mijn autosleutels: Haar man vond het een slecht idee om die 2 maanden stil te laten staan in de winter. Schoonzoon had datzelfde ook al gedacht. Ze laat nu 2x per week m'n auto even uit :-D

Ik ben echt harstikke blij met alle hulp die ik van iedereen krijg, maar als ik mocht kiezen, dan liever de linker elleboog gebroken. Of beter nog: een been. Dan kon ik tenminste zitten breien enz. Het bankhangen voor de tv begint nu al te vervelen...

Heel fijn is ook de belangstelling via de telefoon, dat helpt me ook om de dag wat om te krijgen. Zoon en baas belden allebei vandaag, en gister had ik telefoon van ex, en van zoon z'n vriendin :-)

Nu nog ff "lekker" tv kijken met m'n arm omhoog en dan weer proberen te slapen. Eerst dat loodzware onhandige geval op een kussen leggen en dan proberen er zelf zo comfortabel mogelijk naast te gaan liggen. Op de verkeerde zij. Ik slaap een poosje, dan ff naar beneden achter de pc en dan maar weer een stukje proberen te slapen... Ach slaapgebrek maakt niet uit, ik kan overdag ook genoeg rusten, grrrr.....

2 opmerkingen:

Gelkinghe zei

http://www.dvhn.nl/nieuws/drenthe/article6614812.ece/Overval-tankstation-Emmen-op-YouTube

Aragog zei

had die al de avond daarvoor gezien ja, en de link doorgestuurd naar de directie, ter kennisneming... filmpje ook 2x bekeken maar zag er geen bekende in.

tis toch wat, het oosten begint steeds meer te lijken op het wilde westen :-(