dinsdag 23 november 2010

Muts

Met de winter nu toch echt in aantocht heb ik de kist met mutsen, sjaals en wanten weer tevoorschijn gehaald. Ik vond er ook een muts + sjaal in die heel vroeger van dochterlief waren.

Zij droeg dit op de basisschool, tot ze een jaar of 10 was, denk ik. Logan past het mutsje nu al precies goed!



  • Aragog: Jij had vroeger maar een heel klein hoofdje
  • Schoonzoon: Alleen vroeger???

Kleine Rapper 
Met die muts zo op, net boven zijn oogjes, lijkt ie net op een Southpark poppetje, lol. Muts en sjaal passen ook mooi bij zijn winterjas, dus die hebben ze direct meegenomen. Voor nood heb ik hier nog wel wat mutsen en sjaals die hij ook al wel aan kan, eventueel :-)


Logan heeft helemaal gelijk: een muts op binnenshuis is veel te warm, ook al heb je nog maar erg weinig haar (grijnz). En jawel, hij kreeg hem zelf af, en toen probeerde hij z'n "nieuwe" muts maar op te eten :-D

Terwijl Logan vandaag bij mij was, ging zijn mama winkelen. Ze heeft eindelijk baby-wantjes gevonden. Want toen ik vanmiddag met hem ging wandelen moest ik hem sokjes om zijn handjes doen. Ook lekker warm hoor, maar daar wil je toch niet mee gezien worden als stoere vent zijnde ;-)

Geen opmerkingen: