dinsdag 7 september 2010

ATS Trading

skype3.jpg
Gisteren heb ik een hele tijd met zoonlief zitten kletsen op Skype. Hij heeft weer eens een nieuw speeltje: Een webcam die hij met 1 druk op de knop steeds een ander uiterlijk geven kan. De foto's hier heb ik daarvan gemaakt, terwijl we zaten te praten :-)  Er was nog veel meer, zo kon hij zichzelf ook bv veranderen in een beertje, of een hond. De bek daarvan bewoog dan als hij praatte, lol.



Nog geen jaar geleden is hij, samen met een compagnon, begonnen met ATS Trading. Niet echt de ideale tijd natuurlijk om een nieuw bedrijf te starten, gezien de economische situatie. Maar ze doen samen hun uiterste best om er een succes van te maken!

ATS Trading verkoopt ruim 13.000 verschillende artikelen, voor intern transport en bedrijfsinrichtingen, in de ruimste zin van het woord. Zowel aan bedrijven als aan particulieren. Dus zoek je een steekwagen, een bureau of opberg boxen, een heftruck, rijplaten, of een kast, kijk dan ook even op hun website ;-)


Ik vertelde hem over het ook heel nieuwe Veilingshopper, waar ik zelf erg enthousiast over ben, en zoonlief werd dat gelijk ook. Veilingshopper, ook een recent gestart bedrijf, heeft heel veel advertenties nodig, zodat er meer bezoekers komen, die dan ook weer advertenties plaatsen. Zodat er nog meer bezoekers komen, en nog meer advertenties, enzovoorts. 
Rick heeft er gelijk, terwijl we nog skypten, een account aangemaakt, en wil er flink wat van zijn artikelen op plaatsen. Een win-win situatie, 2 nieuwe bedrijven die elkaar vast wel wat kunnen helpen. Ik heb de eigenaar van Veilingshopper zoon z'n telefoonnummer gegeven, en gisteravond hebben ze een flinke tijd met elkaar gebeld. De volgende keer dat zoonlief deze kant eens weer op komt, zullen ze elkaar vast ook wel gaan ontmoeten ;-)
Rick en Noortje hebben hun nieuwe flat nu bijna naar wens ingericht en opgeruimd, en hij wilde het rooster van mijn werk weten. Wanneer ik eens weer een weekend vrij ben, vooral. Want dan (ik denk volgende maand) haalt hij, of zijn Noortje, me op om een lang weekend bij ze te komen logeren. Terug ga ik dan met de trein. Daar heb ik heel erg veel zin in! Lekker weer eens wat tijd doorbrengen met zoonlief, er eventjes uit zijn, en... Scheveningen! De zee weer zien en zalig uitwaaien op het strand :-D






















Geen opmerkingen: