vrijdag 20 augustus 2010

Visite

Ik was vanmiddag net de gang aan het stofzuigen, toen er kei- en keihard aangebeld werd. Ik schrok er gewoon van, want... Welke gek doet dat nu? Behalve ikzelf dan, bv als ik bij tante Siet aanbel, grijnz. Ze zette me dat dus nu even betaald :-)


Helaas waren ze gisteren niet thuis, anders waren we met Logan wel even bij ze langs gewandeld. En ik ben al een tijdje niet bij hun geweest, omdat ik ze niet wil aansteken met mijn verkoudheid. Want nee, die is nog steeds niet helemaal over :-(
Vanmiddag waren ze eerst naar het winkelcentrum in Emmerhout geweest. Terug met een omweggetje langs mij, en naar huis toe gingen ze vanaf mij via de Iemingecamp, waar ze het grootste deel van hun leven gewoond hebben.

Toch een prachtige uitvinding, die scootmobiels. Sinds kort heeft tante Siet er ook eentje. Fietsen ging niet meer, en zo zijn ze toch nog lekker mobiel. Ze komen er echt overal mee, zelfs in het centrum, ook al is het daar erg druk met verkeer. De eerste keer moesten ze een drukke weg oversteken, toen er aan de overkant ook een scootmobieler stond te wachten. Ga jij maar eerst hoor! riep tante Siet hem toe. Zeker pas je rijbewijs gehaald? was het antwoord. Want ja, voor je erop mag in het wild, krijg je eerst rijles.

Geen opmerkingen: