zaterdag 17 juli 2010

Poll: Welk Hondje past bij Aragog?

Toy Poedeltje (had pa)
  0 (0%)
Keeshond klein
  2 (10%)
 
Vlinderhondje
  4 (20%)
 
Maltheser Leeuwtje
  0 (0%)
Smous
  3 (15%)
 
Chihuahua
  0 (0%)
Yorkshire Terrier
  0 (0%)
Pekinees
  0 (0%)
Pitbull
  2 (10%)
 
Deense Dog
  2 (10%)
 
Anders (email me!)
  0 (0%)
Shi Tzu
  0 (0%)
Shiba Inu
  0 (0%)
Geen Hond
  11 (55%)
 
Aantal stemmen: 20 
Enquête gesloten 

Tja, en dan zegt 55% geen hond! 
Pitbull en Deense Dog (elk 10%) dat zijn natuurlijk grapjassen :-P
Blijft over: een keeshondje, een vlinderhondje en een smousje. En daar ben ik het allemaal wel mee eens :-)
Als ik over de verschillende rassen lees op internet, dan lijkt een keesje me eigenlijk wel heel erg leuk. Hoewel, laatst was er een klant met een chihuahua in haar armen. Ik bood haar toen aan in plaats van te betalen, dat ze de zware Brandaris met vloei wel mocht hebben in ruil voor dat hondje. Wat een schatje was dat! Helaas, ze betaalde toch liever met euro's, lol.

1 opmerking:

Cassie zei

LOL!

Ik heb geen eens gestemd maar zie een duidelijk antwoord. Ik gun je echt wel een hondje, maar je moet natuurlijk ook even kijken of het met je katten kan :)