woensdag 23 juni 2010

Model Aragog


Vanmiddag ben ik weer als model naar collega M. haar kappersopleiding geweest. Ze had een toets: rollers indraaien. Zoals voor een permanent. Alleen zat het permanenten zelf er niet bij. Het was haar natmaken (wassen hoefde niet want ik kwam net uit bad). Rollers erin draaien. De lerares laten beoordelen. Rollers er weer uit. En dat binnen een vastgestelde tijd.

Aan mijn haar is dus niets veranderd, ze had het pasgeleden nog geknipt als stage. Ik kwam aan zoals mijn haar altijd zit: zo uit bad op laten drogen. Maar zij wil maar steeds dat ik er allerlei plakzooi in doe om meer volume te krijgen. Dus nadat de toets klaar was werd ik geföhnd, met versteviger erin. Daarna ging er wax in, en of ze dan ook nog wat haarlak... Jawel hoor, omdat ze het zo graag wil, lol.

Het zit echt wel leuk, maar zelf krijg ik het zo toch nooit. En om daar nu een kappersopleiding voor te gaan doen is me ook wat teveel moeite. Wel krijg ik misschien binnenkort op haar stage een heel grove permanent erin, zodat het ook meer volume heeft als ik er zelf niets aan doe :-)

De foto is door M. gemaakt, en gelijk per mobieltje naar m'n blog gestuurd (leuk he, dat dat kan!). Speciaal voor AnneRie omdat die altijd als het woord kapper in m'n blogje voorkomt, gelijk roept om een foto :-P

1 opmerking:

AnneRie zei

En een hele leuke foto ook ;-)