maandag 21 juni 2010

De grote vijver achter de Kerspelflat


Yesss... dit is heel erg leuk! Ik heb deze foto's met mijn mobieltje gemaakt, toen ik lekker in de zon op een bankje bij de vijver zat, na een wandeling door het bos. Toen gelijk vanaf het mobieltje per email naar mijn weblog gestuurd, en nu ik thuis kom staan ze er al op, en hoef ik alleen het blog nog maar een titel te geven, en tekst toe te voegen. GAAF !!!!

Nu nog uitvinden of ik ook meerdere foto's tegelijk kan e-mailen, zodat ze allemaal in hetzelfde blog terechtkomen, en niet, zoals nu, dat elke foto een nieuw blogje aanmaakt....

Maar komt hier voortaan een foto te staan zonder titel of tekst, dan heb ik die dus zojuist via m'n telefoon gemaild, en volgen titel en tekst later, bv als ik weer thuis ben ;-)

 Ik heb zojuist de foto's even verplaatst naar dit blog, op eentje na, om te laten zien hoe ze binnen komen. 

1 opmerking:

Hanry zei

Leuk die foto's :)