vrijdag 18 juni 2010

ING: Update Betaalpas

Woensdag kreeg ik per post een brief van ING met excuses. Daarin werd verteld dat ik naast mijn eigen 2,50 en 250 rentepunten, ook 5 euro en 1250 rentepunten extra kreeg, uit coulance voor de telefoonkosten. Netjes. De volgende dag stond dat inderdaad op mijn rekening.

In de brief werd ook gevraagd om de betaalpas nog eens aan te vragen, en daarna te laten weten of het gelukt is, en of ik achteraf tevreden ben met de manier waarop mijn klacht is afgehandeld.

Vandaag heb ik nogmaals een poging gewaagd. De ingevulde gegevens gecheckt en nog eens gecheckt, hoewel die de vorige keer ook allemaal klopten, volgens de servicemeneer. Ook de foto weer gecheckt: formaat, grootte e.d. voldeden allemaal perfect aan de eisen. Ook is een foto van Logan's gezichtje niet aanstootgevend dacht ik (lol).

Nu maar afwachten of ik weer een brief krijg dat het niet gelukt is, of toch eindelijk een betaalpas met de foto van kleinzoon erop...

Wordt vervolgd

Geen opmerkingen: